Induló oldalLevszki hírekTéli terembajnokság hírekTanuló utcai bajnokságA Levszki korábbi honlapja

XXIII. Nyomdász Old Boys Kupa, Siklós
Kálmi búcsúja - csupa győzelemmel!

Korda K. - Polgár T., Hegyi P., Sasics M. (a második napon) - Kaszás R., Barnácz J. - Botos G., Ambrus T.

(galéria megtekintéséhez kattints a képre!)

2014 decemberében sem maradhatott el szokásos baranyai kirándulásunk, ezúttal azonban nem Pécs, hanem Siklós volt az ilyenkor szokásos kispályás focitorna helyszíne. Ráadásul a legendás Baranya Kupa is rég megszűnt már, idén, akárcsak tavaly, Nyomdász Old Boys Kupa néven öregfiúk-viadalt rendeztek. Elvileg tizenkét csapat nevezett, de közülük kettő végül nem jött el, így a három csoportból kettő is tulajdonképpen háromszereplősre zsugorodott - köztük a miénk is.
A keretünkben a legfontosabb szereplő természetesen Korda Kálmi volt, akit hivatalosan itt búcsúztattunk el a Levszkitől. 2013-hoz hasonlóan eljött a Barnácz-Hegyi páros, és Sasics Miro is pályára lépett (a vasárnapi meccseken) a gárdában, az ominózus júliusi abádszalóki strandfocitorna óta először.

CSOPORTMÉRKŐZÉSEK:

LEVSZKI ZSÓFIA - ABE 3-2 (1-1)
Gólszerzők: Kaszás, Botos,....

A budapesti illetőségű ABE-val tavaly is összefutottunk a csoportkörben, és egy feszült hangulatú találkozón, Szabó Atti utolsó pillanatokban szerzett hetesgóljával 4-3-ra nyertünk. Most is nagyon szoros volt, és szinte végig futnunk kellett az eredmény után. 1-0-ra és 2-1-re is vezett az ellenfél, de jó hajrával végül megérdemelten fordítottunk. A végét erővel is jobban bírtuk, mivel riválisunk előtte már játszott egy meccset.

LEVSZKI ZSÓFIA - TORNYOS PÉKSÉG 5-2 (2-2)
Gólszerzők: Botos, Ambrus, Barnácz, Kaszás, Hegyi

Ismét egy kemény, jó csapattal találkoztunk, a pécsiek korábban magabiztosan győzték le az ABE-t, így számukra már egy döntetlen is a csoportelsőséget jelentette volna. Nem akarták azonban a véletlenre bízni a dolgot, hamar elhúztak két góllal. Csaknem tíz perc eltelt, mire felébredtünk, de még az első félidőben sikerült egyenlítenünk. A folytatásban sem volt megállás, a végére simává tettük a győzelmünket, és első helyezettként jutottunk a negyeddöntőbe.

TORNYOS PÉKSÉG - ABE 3-1

LEVSZKI ZSÓFIA - OXIMATIKA 5-0 (játék nélkül)

TORNYOS PÉKSÉG - OXIMATIKA 5-0 (játék nélkül)

ABE - OXIMATIKA 5-0 (játék nélkül)

A CSOPORT VÉGEREDMÉNYE:
1. LEVSZKI 9 pont
2. Tornyos Pékség 6
3. ABE 3
4. Oximatika 0
Az első három helyezett továbbjutott.

A BULI

A jól sikerült csoportmeccsek után vacsoráztunk egyet harkányi szállásunkon, majd a társaság Pécsre utazott, hogy bulizzon egy jót. Volt mit ünnepelni: Korda Kálmi búcsúja mellett Kaszás Rudi és Polgár Tomi születésnapja is adott apropót egy kis mulatozásra. A prímet végül a buliban Barnácz Józsi vitte, aki egy csinos helyi lány mellett egy erdélyi vállalkozóval és egy szimpatikus taxissal is közeli barátságba keveredett.

NEGYEDDÖNTŐ

LEVSZKI ZSÓFIA - DUPLEX-ROTA 3-0 (2-0)
Gólszerzők: Barnácz, Botos, Kaszás

Kissé másnaposan egy másik csoport harmadikjával, a pécsi Duplex-Rotával találkoztunk a legjobb nyolc között. 2009-ben a Baranya Kupa csoportkörében ki-ki meccsen győztük le őket 2-1-re Szabó Zoli és Takács Zoli góljával, most viszont egy pillanatig nem lehetett kérdés, ki a jobb. Már az első félidőben magabiztos előnyre tettünk szert, a második tizennégy percben pedig főleg arra figyeltünk, hogy ne tudjon közelebb férkőzni hozzánk az ellenfél.

ELŐDÖNTŐ

LEVSZKI ZSÓFIA - ÁTRIUM HOTEL 2-1 (1-0)
Gólszerző: Hegyi 2

Sokan a torna legnagyobb esélyesének tartották a harkányi Átrium Hotel (szálláshelyünk...) által támogatott helyi együttest, amelyről hamar kiderült, hogy valóban technikás, jó csapat. Az is látszott azonban rajtuk, hogy egy kicsit már elkészültek az erejükkel, és amikor az első játékrész hajrájában Hegyi Peti góljával előnybe kerültünk, sejthető volt, hogy a kezünkbe kerül az irányítás. A fordulást követően okosan játszottunk, és bár újabb találatunkra a végén még válaszoltak egy fejesgóllal, ezt a mérkőzést is behúztuk.

A FINÁLÉ - KICSIT MÁSKÉPP...

Úgy volt tehát, hogy döntőt játszhatunk a tornán a kiskunhalasi CEL FC-vel (szintén régi ismerős), csakhogy Kurucsai Kornél, az Átrium Hotel kapusa (mellesleg volt NB I-es hálóőr) rendőrigazolványát lobogtatva "igazoltatta" Kaszás Rudit, aki ugyan már a 36. életévében jár, de még nem töltötte be azt, így a szabályok értelmében nem szerepelhetett volna. A szervezők hiába próbálták elsimítani az ügyet, az óvás után nem volt kérdés, hogy nem mi játszhatunk a döntőben. Hogy ez mit jelent a mi szempontunkból? Mindegy, hányadik helyen végeztünk hivatalosan, a lényeg, hogy százszázalékos teljesítménnyel, négy győzelemmel zártunk, és - a legvégét leszámítva - jól éreztük magunkat. Szép volt, fiúk!

Kapcsolódó cikkek:

Nincs kijelölve kapcsolódó cikk.